Friday, April 13, 2012

E Scris Pe Trup ...


- Eu sunt Bing.
- Eu sunt Elefana, nu ti-am spus? De peste un an de zile imi comand cartile de pe Elefant.ro, cea mai mare librarie online, pentru ca ofera cele mai bune preturi din Romania, au carti in romana si engleza, ebooks, muzica si filme cat cuprinde. Poti chiar sa citesti pagini din carti inainte de a le cumpara si ghici ce? De cateva saptamani poti comanda doar cu un click, e o metoda foarte simpla, rapida si eficienta.
- Serios? Un site ce ofera servicii grozave, asta e chiar o noutate pentru voi!
- Da, cred ca vorbesti in cunostinta de cauza, calatorind peste tot…
- Nu chiar peste tot, dar hai sa zicem ca am vazut cam tot ce era de vazut prin galaxie.
- Si cu lectura cum stai?
- Lectura e cool(tura), parca asa ziceti voi, nu?
- Da, pana la urma, ignoranta poate fi un pacat, deci citim mult.
- Si cam ce cititi voi?
- Noi? E scris pe trup.
- Scris pe trup? Cum adica?
- Vezi tu, Scris pe trup e o carte ce vorbeste despre ce e mai frumos pentru noi, oamenii: dragostea, o dragoste pe care nu o poti uita, o dragoste care ramane cu tine si isi lasa amprentele in suflet.
- Suflet? Nu cunosc notiunea.
- Iti explic mai tarziu. Acum hai sa-ti vorbesc despre dragostea obsedanta, pe care o pierzi, si crezi ca ai pierdut totul. Hmm, oare “de ce masura iubirii este pierderea ei?”
- “De ce ti-e atat de frica de mine?”
- “Frica? Da, asa e, mi-e frica de tine. Ma tem ca s-ar putea sa ai o usa pe care nu o pot vedea, ca in orice clipa aceasta usa se poate deschide si dus vei fi.”
- “Pune-ti trei dorinte, si se vor implini toate. Pune-ti trei sute de dorinte, si eu ti-o voi indeplini pe fiecare din ele.”
- “Nu-ti dai niciodata inima cu totul; o imprumuti doar, din cand in cand. Daca nu ar fi asa, atunci cum ai putea sa ti-o iei inapoi fara sa ceri voie nimanui?”
- “Problema ta e ca vrei sa traiesti intr-un roman.”
- “Esti un inger cazut, dar nemiscat, asa cum sunt ingerii; trupul iti e usor ca de libelula, ai aripi mari aurii, taiate din soare...”

“Aici incepe povestea, in aceasta camera aproape goala. Atunci cand vom pleca, vom putea lua lumea cu noi, si soarele sub brat.” E Scris pe trup.

Post scris pe blog, nu pe trup, pentru sufletul meu si blogalinitiative.ro :)

4 comments:

Mihai said...

Sa stii ca nu doar aripile, uneori toata persoana e taiata din soare ;)

Ally said...

Adica e "rupta din soare", nu?

Adrian said...

Mi se pare interesant felul in care ai reusit sa cuprinzi atat de multe lucruri in articol si cum se imbina intr-o scriere lina si calda.

Bine spui ca dragostea nu o poti uita. Dragostea ce i-o porti unui om te schimba, te slefuieste, iti da un sens pentru tot ceea ce faci. Dragostea ramane indiferent ce se intampla.

Daca alea sunt citate din carte, sa stii ca m-ai facut curios cum e si restul cartii. Inca nu am avut ocazia sa o citesc, dar cred ca ar trebui sa imi fac timp in viitorul apropiat pentru ea.

Ally said...

Mersi frumos, Adrian! Orice carte de-a lui Jeanette merita citita, in special asta :) Fireste, ti-o spune o mare fana a scriitoarei, dar trecem peste subiectivism :)